[Tajfutas] Hungária kupa 2017 | Tudnivalók - YouTube

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Aug. 1., K, 13:57:28 CEST

Kedves Orsi!

A jó hangulat akkor válna általánossá, ha az információkat mindig időben
megkapnánk a rendezőktől. Orsi, miért tudja a te egyesületed példaszerűen
már a Spari Kupák kiírásában megadni a cél GPS koordinátáit? Mások is
megtehetnék, kivéve persze, ha engedély beszerzés sikertelensége miatt
sokáig bizonytalan, hogy hol lesz a verseny. Tudom, néha ilyen is
előfordul, és ilyen esetben mindenki elnéző és türelmes. Viszont az a
felfogás már nagyon nem időszerű szerintem, hogy azért nem közöljük a
verseny pontos helyét, nehogy egyes gonosz versenyzők a terepletiltás
ellenére a verseny előtt kimenjenek a terepre. A XXI. században kinek van
erre ideje? Nem tudom, van-e még ilyen összefüggés, hogy a rendezők emiatt
nem árulják el a cél koordinátáit. (Nem a HK-ra, hanem általában, a nagyobb
versenyekre vonatkozóan tűnődök ezen.)

Egyébként lehet, hogy frusztrálja a rendezőket, ha a lista nyilvánosságát
használjuk, de így nagyobb annak az esélye, hogy válaszolnak. Látom, jött
is már válasz, hogy az értesítő már olvasható. A sürgetés nem jelenti azt,
hogy haragudnánk a rendezőkre, hiszen egyenként mind olyan aranyos emberek.
Kiss Bandi valamelyik Mecsek Kupán azt is megtette a kedvemért, hogy
mindkét nap Abaliget vasútállomásról személyesen ő vitt fel a versenyre. Az
5 napos Hungária Kupán azonban ezt nem várhatom el tőle, ha fel is ajánlja,
semmiképpen nem fogadom el. Tudom, nem dől össze a világ, ha 5 futam
helyett csak 4 (3, 2, 1) futamon tudok rajthoz állni. Nem a futamokról
lemaradás a legrosszabb. A legrosszabb mindig, mindenféle ügyben a
bizonytalanság.

Üdv:
Gerzson

2017. augusztus 1. 11:40 Balázsné Krasznai Orsolya írta, <bakrorsi at gmail.com