[Tajfutas] pdf vagy doc

Bálint Bence bence.balint.25 at gmail.com
2017. Ápr. 21., P, 11:14:38 CEST

Kedves Gerzson!

Nem értek ezzel egyet, mert a mai világban már nem illik doc dokumentumot
feltölteni sehova. Az üzleti világban én mindig pdf-ben küldök mindent
(ajánlatok, szerződések, jelentések, stb.)
Aki doc.-ot szeretne használni az úgyis szerkeszteni is akarja a doksit,
akkor meg már mindegy az az 1 perc amit a szerkeszthetővé tétellel tölt.
Amúgy a pdf-blől is lehet csak kimásolni dolgokat, nem kell szerkeszthetővé
tenni.

A dupla feltöltés gyakoribb hibához is vezethet, ha cserélni kell akkor
kettőt kell cserélni stb. Előfordulhat, hogy nem ugyan az van mindkét
doksiban stb.

Üdv
Bence