[Tajfutas] pdf vagy doc

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Ápr. 21., P, 10:56:51 CEST

Sziasztok!

Nem volna egyszerűbb, ha valamelyik rendező (tehát versenyenként csak egy
ember) rakná fel az MTFSZ honlapra mindkét verziót (pdf és doc), mint az a
macera, amit Bence ismertet a levelében, és amit nem egynek, hanem mindig
mindenkinek külön-külön kell elvégeznie, aki doc-ban akarja használni a
csak pdf-ben megadott fájlt?

Üdv:
Kéri Gerzson