[Tajfutas] Országos Diákolimpia kiírás!

lacoqa at t-online.hu lacoqa at t-online.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 16:19:42 CEST

  Sziasztok!

Mivel én is már vagy tízszer megnéztem a versenynaptárban a
diákolimpia kiírását - természetesen nem találtam -  javaslatom:

​- ha rendezőség lusta feltenni a kiírást a versenynaptárba akkor ki
kell venni a versenynaptárból, így tudni fogjuk, hogy az internet mély
bugyraiban kell megkerestetnünk gyerekeinkkel, unokáinkkal:(

​- helyesnek tartanám ha ismét látni lehetne a versenynaptárban, hogy
mely versenyekről van már feltöltve bármilyen információ mivel nem
biztos, hogy a legjobb esti szórakozás az év összes versenyeinek
végigkattintgatása:(((

szabó laci

Idézet (Németh Zsoltné <melcsi68 at gmail.com>):