[Tajfutas] Országos Diákolimpia kiírás!

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Ápr. 19., Sze, 14:45:45 CEST

Sziasztok!

Lájkolom Melinda levelét, kiegészítve azzal, hogy Országos Diákolimpiával
azonos időben és azonos helyszínen megrendezésre kerülő Sopron Kupáról is
jó volna már tudni valamit. A versenyig már csak 5 hét és 3 nap van hátra,
a kiírásnak pedig országos rangsoroló versenyről lévén szó, legkésőbb 6
héttel a verseny előtt meg kellett volna jelennie. (Versenyszabályzat 5.2.)

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson