[Tajfutas] verseny infók

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2017. Ápr. 18., K, 21:50:44 CEST

Sziasztok!
OldKajlával és Miksivel is egyetértve az alábbi kiegészítéseim lennének:
Az Acrobat Reader helyett használható a Foxit Reader is, kevesebb helyett
foglal.
Mindkét formátum (PDF, doc) szükséges, mert pl. a PDF-ből nem lehet úgy
kimásolni a GPS koordinátákat, hogy azok bemásolhatóak legyenek egy Google
Maps-be. De ha a GPS koordinátákat is feltöltenél a rendezők az adatbank
megfelelő (meglévő) rovatába, ez a probléma sem létezne.
Üdv
Oldgombi