[Tajfutas] verseny infók

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2017. Ápr. 18., K, 09:35:35 CEST

Kompromisszumos javaslat: legyen PDF is és Word is.

Indok: a rövidített, kivonatolt kinyomtatást a PDF-ből nehézkes és munkás megcsinálni, míg Word-ben egyszerűen DEL.

Eredmény (többek között): papír- és nyomtatófesték takarékosság. És jobban átlátható szöveg. És lehetőség saját célra írt kommentárokra.

Miksi