[Tajfutas] Szabály az szabály - kizártak a ROB-on...

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2016. Sze. 13., K, 14:09:25 CEST

Szia Zsebe! én is voltam ott,ami hát.....igazából nem is kerités.Egy a térdmagasságában kihuzott ( nem is tudom,kutyalánc vagy huzal) akármi.Nekem szerencsém volt,mert két bokor között próbálta átmászni,de a homlokommal elkaptam a "keritést". De tudom hogy volt olyan,aki átesett rajta, mert egyáltlán nem látszott.A tisztességes és sportszerü az lett volna ha pirossal körülszalagozzák.Így viszont el tudom képzelni hogy szándékosan csinálták.Másként miért volt ott fényképész!!!!????
Üdv      lujipapa