[Tajfutas] Szabály az szabály - kizártak a ROB-on...

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Sze. 12., H, 21:28:10 CEST

Isti burleszk  képeihez – a sprint szappanopera újabb epizódjaként – ajánlom Máthé Pisti megszokottan remek képeit, ahol nemhogy levágni, de még a  szabályos módon haladni sem lehetett efelé a kis ominózus park felé, melyben Kovács Petit meszelték egy kis félrelépéséért.

Konkrétan a kb. 100 m hosszúságú násznép menetét fotózta le Pisti, mögöttük a képsorozat elején feltűnök, majd több képen át – a pontomtól eltávolodva – igyekszem megelőzni az ünneplő tömeget – a koszorús lányokon mégsem gázolhatok át – egészen az ifjú párig, ami után visszakorrigálva álltam rá újra a kijelölt  pályára.

Tanulságos  sprintverseny szituáció, melynek képsorozatszerű megörökítése a fotós tájfutáshoz kötődését, a szokatlan helyzet megérzését feltételezi.

Máthé Pistinél mindkettő már hosszú évek óta adott.

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593

 <mailto:honfi.gabor at szuperinfo.hu> honfi.gabor at szuperinfo.hu