[Tajfutas] Online eredmények ORVB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Sze. 11., V, 22:11:15 CEST

Szia, sziasztok,

Én is csak három kategóriát tudtam megnézni a gépemen, de ez bizonyára
nem vigasztal meg senkit.

Nagyon megtisztelő számomra, hogy ilyen kedvesek voltak a rendezők az
irányomba. :)))

De tán egy stabil, mindig ugyanazon paramétereket teljesítő közvetítő
rendszert kellene használni versenyről, versenyre.