[Tajfutas] Online eredmények ORVB

Palumbi Edit eci.pp at indamail.hu
2016. Sze. 11., V, 21:42:23 CEST

Kedves Janó, mint távoli szemlélő!
Miután a kérésednek eleget téve, vagy ettől függetlenül az SI kezelők átállították az általad kért formátumba az eredménylistát, nekem a helyszínen a mobileszközömbe csak a V21 kategória 8. helyezésig töltődött be. Pedig szerettem volna böngészni az idősebb kategóriák eredményeit is, ahol több csapattal is érintve voltunk. Így sajnos csak bosszankodva, majd otthon végigböngészem sóhajtással eltettem az eszközt és türelemmel vártam, míg otthon, gépnél végignézhettem az eredményeket.
Üdv: Edit*