[Tajfutas] ROB futamok közötti terepletiltás, frissített szállásbeosztás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Sze. 9., P, 08:45:52 CEST

szerintem a legfontosabb,
"Emellett természetesen a parkoló, valamint a szállások felkereshetők ez
idő alatt is,"
 aki a két futam között regenerálódni akar, ezzel megoldhatja.
És ahogy kovacsp írja, aki a bajnoki címért jön, készül a döntőre, aki meg
nem, az a döntő alatt is gyönyörködhet a belvárosban. Nekem úgyis mindig
unalmasak voltak a cél nélküli ténfergések, így legalább hamar túlesünk a
városnézésen :-)
MM