[Tajfutas] ROB futamok közötti terepletiltás, frissített szállásbeosztás

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Sze. 9., P, 08:28:01 CEST

> *Eddig bárhol volt a verseny,soha nem volt letiltva a város*

*lujipapa*

​Ez azért nem teljesen így van.
Még emlékszem a szentendrei ROB előtti levelezésre, ahol szintén többen
sérelmezték, hogy ha már messziről odautaznak, akkor a két futam között
miért nem nézhetik meg a (bel)várost is.
Azért mert a (bel)városban volt a döntő (mint most is lesz).
Alapvetően nem azért utazunk Gyöngyösre (-tunk Szentendrére), hogy a
(bel)városban gyönyörködjünk, hanem a bajnoki címekért.
(Hogy versenyben lehetünk-e érte, az más kérdés, Lajos, te biztosan, én meg
biztosan nem)

A városnézés az egy másik szabadidős tevékenység, külön szervezéssel, stb.
De ha ügyesek vagyunk, akkor a döntő után mégis lehet valamennyire
kombinálni a kettőt, szerintem este is szép lesz Gyöngyös.
A két futam között pedig a le nem tiltott peremvidékeken valószínűleg
olcsóbb sört is lehet találni, mint a belvárosban.
A karantén szűkösségét (és a pályahosszakat) pedig majd szidjuk inkább a
verseny után, ha bebizonyosodtak, hogy szűkösek, rosszak voltak.

Ha most a verseny előtt egy nappal fenekestül felfordíttatjuk az
elképzeléseiket, azzal valószínűleg nem csak velük szúrnánk ki, hanem
magunkkal is (ha emiatt elhibáznak valamit).
Én egyelőre bízom bennük, hogy tudják mit csinálnak!

kovacsp