[Tajfutas] ranglista

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Sze. 1., Cs, 22:18:48 CEST

Az elmúlt 10 év eredmény-adatai megvannak egyetlen táblázatban, a
mindenféle paraméterekkel együtt. Az idei lesz a 11. év, összességében
most tartunk 406 280 rajthozállásnál. Ha van olyan matematikus
beállítottságú sporttárs, aki ezen az adathalmazon szívesen foglalkozik
azzal, hogy megalkosson egy egyszerűbb és igazságosabb számítási
rendszert, annak át tudom küldeni SQL-dump vagy Excel formátumokban. A
számítás esetleges átalakítása csekély programozási feladatot jelentene
a későbbiekben, mert most sem ez volt a lassító tényező, hanem a pályák
és eredmények 'hülyebiztos' importálási lehetőségének megteremtése.

Üdv,
Skuló Marci