[Tajfutas] ranglista

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Sze. 1., Cs, 22:11:01 CEST

Szia Skuló,

ez már progressziv  jeleket adó válasz , mely a 200 rangsoroló verseny feleslegességét is érzékelteti. ez lehet egy jó irány, de jó lenne, ha kedélyek csillapodása érdekében, illetve sokkal inkább az aktuális erőviszonyok követhetősége érdekében – akár ezúton is – szólítsuk fel az  adattartozókat az azonnali adatszolgáltatásra, hogy Ádámot – aki egy rossz szót sem érdemel, sőt – ellássák a szükséges adatokkal.

További szép estét,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593