[Tajfutas] DOL öltözet

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Május. 17., K, 11:13:14 CEST

Ez több kérdést is felvet, pl. hogy kell-e nekünk ragaszkodni a
Diákolimpia névhez? Vagy legalább nem lehetne-e sugallni az MDSZ felé,
hogy ez így tarthatatlan?

De most akkor gyakorlatiasan. Mi lesz? Marad írott malaszt és közös
megegyezéssel elszabotáljuk az egészet, vagy komolyan gondolja bárki is,
vállalva az ezzel járó - borítékolhatóan nem kis - konfliktust? Egyik
sem egészséges megoldás, de az előbbi legalább békés.

Esetleg kikerül a versenyértesítőből és nem szólunk róla az MDSZ-nek?
Csak azt ne mondjátok, hogy ezt a pontot kiemelten kérték betartatni. És
csak a sprinten.

D.