[Tajfutas] DOL öltözet

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2016. Május. 16., H, 23:54:23 CEST

Valóban, a szabályzat lehetővé teszi a szalagozás elhagyását a rövidtávú
futamon. Erre volt is példa az előző években.  De ezt lehetett volna közölni
már akkor is, mielőtt a nevezését valaki eldöntötte, tehát a kiírásban. Vagy
esetleg a valóban nagyon fontos (és ezt nem iróniából írom, mert minden
tiszteletem a rendezőké, akik megszerveznek egy ekkora tájfutó eseményt és
kísérő programjait) kísérő programokról való tudósítás mellé a listára
kaphattunk volna egy információt arról, hogy ily módon tervezik a városi
versenyt. Mondjuk a nevezési határidő lezárulta előtt néhány nappal.....

Pavlovics Gy.