[Tajfutas] Dugóka bérlés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Már. 1., K, 22:13:40 CET

Szia Viktor,
Csak neked, csak most és csak itt. :))))
2002 vagy később született, rajtengedéllyel igen, de dugukával nem
rendelkezők száma = 340 fő  (De nem teszem érte tűzbe a kezemet.)

+ SI bérlet MTFSZ adatbázis doksija:
http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/73/dokkategoria_id/5
Idézet: "Mindkét esetben érvényes, hogy az MTFSZ SI-felszerelésével
rendezett versenyeken az FN10, 12, 14 kategóriákban induló versenyzők
számára ingyenes bérletet kell biztosítani"
Mindenki más saját hatáskörében dönt, legjobb üzleti szándéka szerint.
(Az én olvasatomban.)
Az hogy egy kiírást milyen szinten kell összhangba hozni az Entry
felülettel azt nem tudom.
Az viszont fogyasztóvédelmi elvárás, ha egy üzlet kirakatában vagy a
polcon látok egy árat és az nem stimmel a pénztárnál, akkor a számomra
kedvezőbbet kell kifizetnem.
Janó