[Tajfutas] Találós kérdés

Imola Barat baratimola at gmail.com
2016. Jún. 23., Cs, 22:14:28 CEST

Janó, én szeretem és tisztelem is a te elkötelezettséged a tájfutás iránt,
tudod jól. Többször dolgoztunk együtt kisebb rendezvényeken, jól mentek a
dolgok. És sokszor pl. a posztjaid alapján követem a nemzetközi
eseményeket, ezeket kifejezetten szeretem olvasni.
Ne beszéljünk mellé, amit most írtál, nem függ össze azzal, amin nekem
eldurrant a fejem. Ha engem látsz a képen, és ismersz, akkor ne tegyél fel
költői kérdéseket arról, hogy ugyan kik ezek a képen, és milyen sportot
képviselnek, miközben tudod a nevem, és tudod, hogy milyen sportról van
szó. Akkor írd meg egyenesen azt, ami zavar, hogy már megint akadt egy
olyan tudósítás, ahol nem írták ki a sportágunk nevét. Esetleg a
javaslatoddal együtt, hogy mit tegyünk ilyenkor, mert arra tudunk
értelmesen is válaszolni. Így viszont félek, hogy valaki majd rólam is ír
egy ismertetőt, hogy hol és mit dolgozom/nem dolgozom, van-e gyerekem, és
aranyos vagyok-e, vagy nem. Mert igazából ezt kérdezted.

Szeretjük a tájékozódási futó tevékenységedet, téged is, remélem még
dolgozunk együtt, de gondold át, hogy attól, hogy Te rajzoltad meg a
Berzsenyi park térképét, és van kaposvári múltad, el kell-e felejtened
engem, aki ott vagyok azon a képen????

Nem akartalak megbántani, tájfutó múltadat meg egyáltalán nem szeretném
degradálni, de ez a megfogalmazás félrecsúszott szerintem.

Imola