[Tajfutas] Találós kérdés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Jún. 23., Cs, 18:31:48 CEST

Kedves, Imola!

Szívem egyik kamrája -amíg bírja szuflával- Somogyért dobog.

Egy részlet magamról a Ripszám Henrik és a magyar tájfutás (sicc!)
kezdetei c. könyvből.

"Fonyódi, balatoni gyerek, 1958-ban született Lengyeltótiban. Általános
iskolában felmentett "tornából". Kaposvári középiskola után a pécsi
Pollack Mihály Műszaki Főiskolán diplomázott. Sportpályafutását Matuszka
Józsefné kaposvári kémia tanárnő indítja el. ........  A teremtájfutás
(sicc!) népszerűsítője, tökéletesítője, új, játékos versenyformák
kitalálója."

Könyvrészleten kívül:

2008-tól 2015-ig a kaposvári Terem-tájékozódási bajnokság egyik
mindenese (térkép, pályák, SI kezelés, szpíker) Egész napos iskolai
terem-tájékozódási bemutatóinak helyszínei Kaposváron: Katolikus Gimi,
Bartók-Gárdonyi-Gyakorló-II. Rákóczi Ferenc-Kisfaludy-Kodály-Toponári
Ált. Iskolák. (A Klebiben is besegít egy alkalommal) Szabadtéri
rendezvények toponári suliban és a sportközpontban. Mellette Fonyód Ált.
isk. és Gimi 3 alkalommal, Fonyód-liget Gyermektábor, Kaposmérő teremben
és szabadban. Magyaratád teremben.

A Berzsenyi-park helyszínelője, rajzolója (A Tájfutás (sicc!) Világnapja
egyik helyszíne.) Kaposvár "Belváros" É-K-i szegletének javítója.

Minden "alkotását" <http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/terkepek>
felhasználhatják a kaposváriak.

Korabeli kegytárgyai (cipő, tájoló, válogatott futóruházat, VB térkép)
megtekinthetők a kaposvári Sportmúzeumban. (Megnyitásakor ez még igaz volt.)

Röviden ennyit a saját maga által írt nekrológjából.

Ha Isten is úgy akarja, akkor közvetve vagy közvetlenül az elkövetkező
napokban/hetekben kapcsolatba kerülhetek a Hites Viktor által említett
úrhölggyel, navigációs játékok megvalósításával kapcsolatban. (Kicsi a
Világ.)

Üdvözlettel és barátsággal,

Kelemen János (a Kaposvári Rákóczi FC volt Aranyjelvényes tájékozódási
futója)