[Tajfutas] Szpíker kérdés +Re: AJÉNDÉK MELLÉNY AZ ÉJSZAKAI OB-N: ÉRTESÍTŐ

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Jún. 5., V, 16:24:35 CEST

Sziasztok!

Tavaly kifejezetten úgy kaptuk az őrségi Barátság Kupára a természetvédelmi hatóságtól az engedélyt, hogy nem lehet hangosítás! Így azt idén sem tervezünk, bár az idei évben a Hársas-tó strandján lesz mindhárom nap a cél, ahol amúgy is azért kicsit nagyobb a hangzavar, de azért mégsem olyan, mint egy balatoni strandon. Az erdő pedig azt gondolom amellett, hogy szép tiszta és helyenként egészen technikás a terep madárcsicsergős lesz a környéken.

Próbálunk majd egy a Nemzeti Parkkal közös programot is leszervezni kiegészítésként, hogy lehetőségetek legyen még jobban megismerkedni az Őrségi Nemzeti Park értékeivel.

üdv. Viktor