[Tajfutas] Szpíker kérdés +Re: AJÉNDÉK MELLÉNY AZ ÉJSZAKAI OB-N: ÉRTESÍTŐ

Hajas Csilla sila.hajas at gmail.com
2016. Jún. 5., V, 08:53:59 CEST

Sziasztok!

Nekem személy szerint jobban tetszik a "Tájfutó vagyok" felírat, és olyat
szeretnék kérni, mert ebben úgy érzem, hogy nemcsak a tájékozódás, hanem a
táj, mint természet is benne rejlik.

Plusz egy kérésem lenne, ha megoldható a versenyen a szpíker csak a
legszükségesebbeket mondja el, ne legyen show műsor, ne legyen zene, ne
zengjen az erdő, hiszen a legtöbben éppen a zajos városból vágyunk tájfutni
menni a csendesebb erdőbe( és persze az erdőlakó az állatokat is zavarja a
sok fény és hang).

Köszönettel,
Hajas Csilla