[Tajfutas] lista/honlap kérdés

Gyula Matics mgyula at gmail.com
2016. Júl. 26., K, 10:00:21 CEST

Szia Gerzson!

A hiányzó levelek valószínűleg a spam mappádban vannak, mert az általad is
használt gmail annak jelölte. Az oka pedig az, hogy a küldő által használt
Yahoo email küldési szabályzata nem kompatibilis az email listák működési
módjával.

Azon kívül, hogy figyelmeztetünk mindenkit, hogy yahoo címről ne írjon a
listára, mert nem mindenki fogja megkapni, sok mindent nem tudunk ellene
tenni,

A probléma kb. 2 éve fennál, akit bővebben érdekel:

*Yahoo breaks every mailing list in the world including the IETF's*
http://www.ietf.org/mail-archive/web/ietf/current/msg87153.html

üdv, Gyula