[Tajfutas] lista/honlap kérdés

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Júl. 26., K, 09:59:40 CEST

Sziasztok!

Én is rendszeresen a spam-ek közül szedem vissza Marczis István
leveleit, ill. most Józsi válaszát is ott találtam meg.

Az elnökségi tagok emailcíme (és telefonszáma) szerintem nem volt kint
statikusan a korábbi honlapon. Ha mégis, az adatvédelmi okokból baj,
hiszen ezzel rengeteg szemétnek tesszük ki, amit az iroda címre és
telefonszámra így is megkapunk.
Jelenleg az adatbanki személyes adatlapra jut az ember az elnökség
menüpontból, és itt az érintettek beállításától függően láthatók vagy
nem láthatók az adatok. Leginkább belépés után látszik, pl. Józsi
esetében is.

Üdv,
Skuló Marci