[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2016. Júl. 22., P, 22:26:47 CEST

Azért ami a szövegnek ezt a bizonyos környezetét illeti, bármit is ragadunk
ki belőle, annak vajmi kevés köze van a tájfutás mai, valódi  problémáihoz,
Viszont, amennyi energiát ennek az álproblémának a megtárgyalására a lista
fordított, avval egy kisebb versenyt már jó minőségben meg lehetne
rendezni. És annak legalább volna értelme.
Üdv
Iván