[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 12:09:00 CEST

Nem csodálkoznék, ha hamarosan tényleg kimúlna a rangsorpont rendszer. Mai
első levelemben pontatlanul fejeztem ki magamat. Nem az egyszerű többség,
hanem a túlnyomó többség az, akit a rangsorpontok nem érdekelnek. Ezt
beszélgetések alapján teljes meggyőződéssel állíthatom.

Egy jelentős koporsószög volt a rangsorpontrendszer koporsóján a regionális
rangsorolók kivétele gyakorlatilag. Nézzétek majd meg, ha már sok
versenyről meglesz, hány embernek lesz az átlagba számító legjobb hat
eredménye között regionális rangsoroló eredménye, a 0,85-ös szorzóval
számolva. Gyanítom, hogy elenyészően kevés ilyen ember lesz.

Ettől függetlenül, amíg a szabályok előírják, határidőket szabva, addig
igaz, amit Fifi írt, hogy ez nagy szégyen. Ha ezt az elnökünk sem veszi
észre, akkor itt tényleg komoly bajok vannak az MTFSZ berkeiben.

Üdv:
Kéri Gerzson