[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 11:33:23 CEST

Sziasztok!

Alternatív megoldásként javaslom a rangspont rendszer eltörlését.

Tekintve, hogy kb öt ember tette csak szóvá a hiányukat a teljes tájfutó
társadalomból, valószínűleg nincs nagy érdeklődés. Az ONEB sorsolásra meg
lehet ennél egyszerűbb módszert is találni (pl.: elmúlt évi OB eredmények
átlaga).

Üdv
Viktor