[Tajfutas] versenyek MA

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Júl. 11., H, 00:11:19 CEST

Sziasztok!

Karesz teljesen igazad van. Egyértelműen rossz “reklámfogás” volt a részemről felhívni a figyelmet arra, hogy az idei Barátság Kupán is megpróbáljuk értékelni a korán előnevezők segítségét azzal, hogy a ma az országos rangsorolókhoz képest egy kicsit alacsonyabb nevezési díjat biztosítunk a számukra. Jobb lett volna csak a jó tereppel, a kellemes célhellyel, a környékben elérhető nevezetességekkel, vagy a technikás pályákkal kampányolni.

Az ár-érték aránnyal is igazad van, amit persze nem mindig könnyű belőni, mert rengeteg szempont befolyásolhatja, és más és más ember számára, ahogy azt Feri is írta mások lehetnek a priorítások. Ilyen szempontból nyilván érdekes lehet egy minden rangsorolóra kiterjedő felmérés, szívesen olvasnék bele ilyesmibe, bár számomra egyelőre az OB-kat, és kiemelt rangsorolókat értékelő kérdőívek eredményei nem sok tanulsággal szolgálnak, igaz nem is tervezem és nem is látok rá esélyt, hogy ilyen versenyt rendezzünk a közeljövőben.

Mi nyilván kérdőívtől függetlenül azokat várjuk a Barátság Kupára, akik
- szeretnek új terepen, technikás pályákon versenyezni,
- akik szeretik az Őrséget, vagy akik szeretnék egy kicsit megismerni,
- akik ráérnek a verseny időpontjában,
- akiknek tetszik az az elgondolás, hogy bár valóban a normáltáv az igazi, nyáron a melegben nem baj,
  ha csak középtávon versenyeznek három napon át, egy kis nyaralással összekötve,
- akik szívesen futnak tiszta erdőben, örülnek ha van domborzat, de nem baj nekik, ha nem túl meredekek a hegyek,
- akiknek jól jön egy kellemes kemping maguknak, vagy a csapatuknak,
- akik szívesen vesznek részt az általunk rendezett versenyeken,
- akiket nem zavarnak az esetleg kicsit puritánabb körülmények a rajtban, a célban, vagy az eredményhirdetésnél,
- akik tudnak örülni egy finom házi lekvárnak, vagy akár egy csomag pattogatni való kukoricának is az emblémázott érem mellé,
- akik értékelik befutáskor a hűtött dinnyét, a citromos vizet, vagy a házi tökös-mákos rétest,
- és akik szeretik a családias hangulatú tájfutó versenyeket.

Töretlen a hitem abban, kérdőív eredmények rendelkezésre állása hiányában is, hogy van ilyen rétege a magyar tájfutóknak, mi őket várjuk idén is a Barátság Kupára.

üdv. Viktor