[Tajfutas] NEA pályázatok

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Jan. 5., K, 23:56:16 CET

Sziasztok!

Én úgy látom, hogy a regisztrációs nyilatkozatokra beállítottak egy
2099. dec. 31.-ei lejáratot azoknál, akiknek a tavalyi érvényes volt.
Aki viszont adatváltozás miatt újat generál, arra egy 15 napos postázási
határidőt ír ki az EPER.

Jól sejtem, hogy ha kollégiumot akarok váltani a korábbi évekhez képest
- mert a szervezet alapszabályában felsorolt célok szerint akár 4
különböző kollégiumba is beférne -, azt most nem kell jelezni sehol,
csak az adott kiírásra adni be a pályázatot? Korábban mintha szerepelt
volna az alapadatoknál és a reg. nyilatkozatban a választott kollégium.

A formai vizsgálattal kapcsolatban nekem az a tapasztalatom, hogy az
elektronikus bírósági nyilvántartásra fókuszál nagyon a pályázatkezelő.
Volt már, hogy fellebbeznem kellett az érvényességhez, mert a bíróság
elírt egy betűt a szervezet nevében, és így nem találták meg.
Származtatott jogi személlyel (mint amilyenek a tájfutó megyei
szövetségek) is nehézkes pályázni emiatt, mert önállóan nem szerepelnek
a nyilvántartásban. A jó oldala a dolognak az, hogy ha elérhető onnan az
előző évi beszámoló, akkor nem nézik a beküldött anyagokat, pláne a
letétbehelyezésit. Ugyan én is be szoktam adni még egyszer a bírósági
honlapról letöltött érkeztetett beszámolót biztos-ami-biztos alapon, de
csak aláírás (és pecsét) nélkül, a letétbehelyezésivel meg egyáltalán
nem foglalkozom. Emiatt még egyik pályázatomat sem zárták ki.

Üdv,
Skuló Marci