[Tajfutas] Világbajnok lett a fiatal tájlovagló!

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Jan. 4., H, 21:02:24 CET

Sziasztok,

azt is mondhatjuk, hogy Marika jól meglovagolta a hátszelet. J

Nálunk tájfutásban maximum az erdőszél lehet a segítségünkre, de akkor már
rég rossz annak, akit ez orientál.

Egyébként én is úgy éreztem, hogy valahol közülünk való, amikor este láttam
a híradóban volt tájlovaglóként a vb-sikerét.

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

hálózati igazgató