[Tajfutas] A hónap embere

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2016. Feb. 25., Cs, 12:47:44 CET

Jónapot!!!!

Miután én nem foglalkozok ezekkel a dolgokkal (elnökválasztás, stb!!!!),mert úgy is megy minden a maga úján.A hónap embere csak én lehetek!!!! Nem csináltam semmit,nem ártottam senkinek,tehát én vagyok a legjobb!!!!
Gyerekek!  Hosszú évek óta nem az lett akárki aki a legalkamasabb (kivéve Skerlec) hanem hogy kinek volt több pártolója. Ez most is így lesz! engem nem érdekel ki lesz az elnök (és vagyunk igy sokan) csak a sportunk jobban menjen!!!!
Üdv Mindenkinek       lujipapa