[Tajfutas] II. Tájfutó Gála

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Feb. 9., K, 10:00:06 CET

Hát, némiképpen nekem is eredményesebb, teljesebb lehetett volna a
tegnapelőtti Várkuti programom-lásd díjazottak névsora-ha erről időben
értesülhetünk!

Akkor én (idő előtt) még név nélkül tájékoztatom a sportág képviselőit, hogy
Nógrád megye székhelyén Salgótarjánban a felnőtt nőknél,férfiaknál is két
tájékozódási  futó  (nyeri) nyerte el a város legjobb sportolója címet.

Gratulálok minden  MTFSZ illetve a nógrádi díjazottnak.

Fifinek meg a zárófordulón elért szenior harmadik helyezésért gratulálok,
lehet  nem is tud arról , (pár perccel előtt ment el az tombolasorsolásról),
hogy ő nyerte az egyik fődíjat(bírsalmapálinka)
El akartam hozni neki, de a díjátadók féltették, hogy esetleg  menetközben
megdézsmálom a tartalmát-így ottmaradt náluk.

Popey