[Tajfutas] II. Tájfutó Gála

Kovács Gábor borea at is.hu
2016. Feb. 9., K, 09:04:27 CET

Sziasztok!

A díjazottak névsora:

Skerletz Iván-díj
Bogdány Miklós részére több évtizedes fáradhatatlan sportvezetői, versenybírói, szervezői tevékenységéért és szövetségi munkájáért

Ripszám Henrik emlékérem
Fehér Ferenc részére sok éves szerteágazó edzői, versenybírói, szövetségi, térképkészítő és népszerűsítő munkájáért
Józsa Sándor részére a Tájfutás, Tájoló és Szélrózsa című sportági kiadványok megjelenése érdekében végzett több mint két évtizedes fáradhatatlan munkájáért
Veres Imre részére több évtizedes szerteágazó edzői, versenybírói, szervezői, szövetségi, és népszerűsítő munkájáért

Tájékozódási futásért plakett
Sramkó Tibor részére a 2015. évi Nógrádi Hungária Kupa kiemelkedően sikeres megszervezésének és lebonyolításának nagy kitartást mutató irányító munkájáért

Tájékozódási futásért kitűző
Arany fokozatban
Goldmann Róbert részére a 2015. évi Nógrádi Hungária Kupa kiemelkedően sikeres megszervezésében és lebonyolításában végzett munkájáért

Ezüst fokozatban
Dr. Szlávik Zoltán részére a tájfutóversenyek közvetítése, hangosítása érdekében végzett, a versenyrendezőket technikai felszereléssel is támogató munkájáért valamint a 2015. évi Éjszakai OB sikeres megszervezéséért és lebonyolításáért

Bronz fokozatban
Antal István részére több évtizedes utánpótlás-nevelő tevékenységéért
Antal Miklós részére a környezettudatosság terén a sportág érdekében végzett gyakorlati és kommunikációs munkájáért
Hajdu Martin részére a 2015. évi Éjszakai Országos Bajnokság kiváló minőségben végzett térképkészítői és pályakitűzői munkájáért
Kovács Róbert részére a magas minőségű digitális térképnyomtatás elterjesztésének érdekében végzett fáradhatatlan, áldozatos társadalmi munkájáért
Szivák Ildikó részére a sítájfutó szakág működtetésében továbbá fennmaradásának érdekében végzett több éves elhivatott munkájáért

Az év tájfutója
Gyurkó Fanni és Bakó Áron

Az év ifjúsági tájfutója
Gárdonyi Csilla és Ormay Mihály

Az év tájkerékpárosa
Pénzes Erzsébet és Rózsa László

Az év Trail O versenyzője
Laáber Miksa

Az év tájfutó edzője
Kisvölcsey Ákos

Az év tájfutó térképe
Kazár Csuka-fark és Kazár Riolittufa – Dénes Zoltán

A Gálán ezen kívül kiosztásra kerültek a Szenior Egyesületi Bajnoki Pontverseny díjai, eredmények itt: http://szeniorok.mtfsz.hu/szenior/egypv15.htm

valamint civil kezdeményezésként egy-egy “Aranyjelvényes tájfutó” pólót kaptak a 2015-ben aranyjelvényes minősítést szerzett versenyzők Kovács Balázs, Horváth Sándor és Máthé István jóvoltából.

üdvözlettel
Kovács Gábor