[Tajfutas] Rangsoroló futamok vs adatbank

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Ápr. 25., H, 09:16:49 CEST

> Én a magam részéről még hagynám őt/őket dolgozni, és elegendő lesz majd
> akkor kátrányba és tollba hempergetni őket, ha mégsem készül el
> (valamikor), vagy ha rossz lesz.

Ez a szép a társadalmi munkában, hogy nem lehet számon kérni, nincs
benne pénz, tehát nincs semmi kötelezettség.

Az MTFSZ körül rengeteg izgalmas és szép informatikai feladat van, de
csak egy szent őrült vagy egy unatkozó egyetemista képes ezekkel ingyen
foglalkozni. A dolognak pont az a veszélye, hogy ez a setup általában
elmúlik egyszer, a munka meg ott áll félkészen, mivel az szinte kizárt,
hogy egyvalaki átlássa az egészet, sőt még jól meg is csinálja. Nem
beszélve a technológiák avulásáról, ami pár év alatt még egy perfekt
szoftvert is lenulláz.

Szerintem nagyon nem szerencsés a mai megközelítés, de egyelőre működik
és kétségtelenül gazdaságos.

D.