[Tajfutas] Rangsoroló futamok vs adatbank

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Ápr. 25., H, 08:52:55 CEST

Sziasztok!

1.
*Ez akkor azt jelenti, hogy tulajdonképpen nincs aki foglalkozzon vele?*

Én Marci soraiból inkább azt olvasom ki, hogy van aki foglalkozik vele,
csak még nem állt fel a rendszer.
Ha mondjuk május végéig feláll onnantól remélhetőleg jól fut majd, és
mindenki kedvére turkálhat benne.

Türelmet kérnek a készítők.
Ha az ingyen munka ezúttal jó is lesz, akkor szerintem megérdemlik azt a
kis türelmet.

Bár vagyunk néhányan, akiket nem hoz lázba az aktuális ranglista, de
elfogadom, hogy sokakat meg épp ez éltet. Bár a szezonkezdet után másfél
hónappal talán még nem mutatna ki olyan dolgokat az erőviszonyokról, amiket
az egyszerű eredménylisták alapján ne sejthetnénk.

Én a magam részéről még hagynám őt/őket dolgozni, és elegendő lesz majd
akkor kátrányba és tollba hempergetni őket, ha mégsem készül el
(valamikor), vagy ha rossz lesz.
(persze könnyen beszélek egy versennyel a hátam mögött  :-)

2.
*Célzott pénzt milyen alapon költene a Szövetség másra???*

Marci nem írt ennyire pontosan célzott pénzről:
*az MTFSZ-nek lenne több forrása az IT és a minősítésszámítás területére*
Nem hiszem, hogy rosszul jár a közösség, ha az Ádám miatt megmaradt pénzt
egyéb IT fejlesztésekre költik.

Összességében szerintem nem jó ötlet a társadalmi munkában, de amúgy jól
dolgozókat cseszegetni, még ha csúsznak is.
gyorsan / jót /olcsón
Ez a három ritkán jön össze.
Ha a háromból csak kettő sikerül, akkor talán a jót-olcsón párosítással
járunk a legjobban.

üdv:
kovacsp