[Tajfutas] Velem mindig történik valami Gödöllő kupa

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Ápr. 18., H, 12:37:35 CEST

Sziasztok!

A  verseny előtti esetén még olvastam Guriga levelét, miszerint nem lehet szögest használni a versenyen, ezért a hónap elején vásárolt ICEBUG stoplis-szöges féle cipő(nem tudom, hogy szögesnek, avagy csak stoplis cipőnek minősül),helyett a biztonság kedvéért átváltottam a Karrimor terepfutó cipőre,némi szerencsétlenségemre.

Az aluljáró előtt (60 kód )szedtem össze a nevezési díjamba be nem szálló idegen potyautasokat. (Lásd foto)
A kb 4 cm hosszú, 2,5 mm vastagságú rozsdás drótocska két részben is átfuródott a Karrimor gyengécske talpán,  majd, ezt már csak a  célban vettük észre, egy akácfa 2 cm-es tüskécskéje is  valahol felkapaszkodott a cipőtalpamra.

Szóval a drótocska átfuródásakor lenyomtam egy komolyabb jajt...., miközben a betonfalnak csapódás némiképpen megvédett egy nagyobb bukástól, de mint mára kiderült, ez a sérülés komolyabb lett mint a tetanuszt is magával hozó drótos és tüskés talpbirizgáló sebesülés.

A lényeg: Ezúton szeretném megköszönni a doktor úr helyszíni szakszerű ellátását,segítségét, a tetanusz injekció beadására való felhívását.

... és akkor a végére -nem ünneprontóként- jegyezném meg: -nekem most még nem nyerte el a tetszésemet az új dugóka használata.
Ennek jelen esetben részemről csak egyetlen oka volt.
Nem tudtam biztosan megállapítani - főként amikor több voltunk pontközelben,hogy akkor most az én dugókám sípol, vagy az előttem, mögöttem érkezőnek jelezz.
Volt olyan is, amikor már távol voltam ponttól és még akkor is sípolgatott a dugóka.
Eddig csak hallgattam a dugóka doboz hangját, most meg még néznem is kellett az új dugókát?!

Ezt megunva a későbbiekben már a régi igazolási (dobozba dugás) módját alkalmaztam.

Sprinten ez a pontérintési mód biztos jó szolgálatot fog tenni, de közép és normáltávon véleményem szerint a 8-as típustól a régebbi  dugókák is bőven megfelelnek majd, főként a szeniorok többségének.
A dupla dugóka árról már nem is beszélve...

Üdv: Popey