[Tajfutas] KOB-VOB_???

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2016. Ápr. 18., H, 11:01:32 CEST

Sziasztok!

Alapvetően nekem személy szerint nincs gondom a választott helyszínnel,
szívesen megyek jó terepre.........ha az nem is itthon van.
Az viszont nagy segítség lenne sokak számára, szerintem ( anyagi
szempontból) ha nem kellene már pénteken elutazni és + szállást
fizetni....... Ezen a 12 órási helyett egy kora délutáni null idő tudna
segíteni!
Tudom, itthon is van h. már pénteken el kell utazni, de jelen esetben *egy*
középtávú futamot egy későbbi kezdéssel is meg lehetne rendezni!

Ezen esetleg tudna változtatni a rendezőség?

Köszi
Üdv.
Melinda