[Tajfutas] ROB és ORVB kiírás

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2016. Ápr. 16., Szo, 09:43:08 CEST

Janó!

Gyakran vagyunk egy véleményen itt a levlistán, aminek örülni szoktam, de
ez most nem jött össze.
Úgy látszik, nem értetted meg a poént, és csak tolod tovább azt a
biciklit...
Öröm az ürömben, hogy még pár levél (pl amiben a kész térképet is közzé
teszed, esetleg pályakitűzésekkel), és már értelme sem lesz megrendezni a
versenyt, amivel végül is "megkímélsz" bennünket! :)
Egy mondatrész azonban megtetszett a leveledből: "*a**ki komolyan készül a
versenyre, az már rajzolgatja magának a színes OCAD változatot..."*, aki
meg komolytalanul, az közzéteszi mindenki számára, rontva ezzel a saját,
vagy a csapata esélyeit. Ha pl Soren Bobach mindenki számára elérhetővé
tette volna a dánok velencei sprintre való felkészülését, akkor ma talán
nem lenne világbajnok, hiszen úgy az amúgy is ingatag lábakon álló döntő
futam utcai futóversennyé avanzsált volna.

Pintér Ábel