[Tajfutas] ROB és ORVB kiírás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Ápr. 15., P, 15:37:35 CEST

Szia Ábel,
Egy picivel jobb verzió:
http://www.gyongyos.hu/doc/szabalyozasi_tervlapok8_0.pdf
Én sem erről kezdeném el a javítást, hanem a térinformatikai
rendszerekben lévő georeferált változattal.
Aki komolyan készül a versenyre, az már rajzolgatja magának a színes
OCAD változatot és nézegeti a StreetView felvételeket.
https://www.google.hu/maps/@47.785814,19.9334921,3a,75y,356.45h,72.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIV6jgfP0jZd29b1ifBdYnA!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu
<https://www.google.hu/maps/@47.785814,19.9334921,3a,75y,356.45h,72.42t/data=%213m6%211e1%213m4%211sIV6jgfP0jZd29b1ifBdYnA%212e0%217i13312%218i6656?hl=hu>
vagyMátrafüredet
<https://www.google.hu/maps/place/Gy%C3%B6ngy%C3%B6s/@47.8304238,19.9685024,3a,75y,89.83h,76.41t/data=%213m7%211e1%213m5%211saLj-QsRce7dzrxPS4tkuDA%212e0%216s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DaLj-QsRce7dzrxPS4tkuDA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D82.0547%26pitch%3D0%217i13312%218i6656%214m2%213m1%211s0x47405a0f823e231f:0xf1b008aea774ed94%216m1%211e1?hl=hu>
És nyáron vonatra ül és elmegy a városba körülnézni.