[Tajfutas] Szeged RVOB

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2015. Sze. 15., K, 13:05:48 CEST

Sziasztok!

Péter az első levelében már megfogalmazta a lényeget amivel az egész
dolog méregfogát ki lehetett volna húzni. Ha maximum 27-28 pontos
pályákat terveznek, akkor bőven belefér 2-3 plusz dugás és nem lenne ma
senkinek sem rossz szájíze. A pályák színvonala szerintem kicsit sem
csorbult volna ha két ponttal kevesebb van. Amikor világverseny
pályakitűzője voltam az SI kezelője még a tervezési fázisban kiemelten
figyelmeztetett, hogy hagyjak ráhagyást, ne a maximum pontszámmal
tervezzek és milyen igaza volt!

Ettől függetlenül egy nagyon jó verseny volt, ezúton is gratulálok a
rendezőknek! Jó pap is holtig tanul.

Bence

--
Bence Kiácz
Office Manager

BCD Travel EMEA
Engedély szám: U-001091

Paulay Ede u. 7-9.
1061 Budapest
Hungary
Phone: + 36 1 429 9716
Fax:     + 36 1 429 9710
E-mail:  bence.kiacz at bcdtravel.hu
http://www.bcdhungary.com

Nyitva tartási idő: Hétfő-Péntek 09:00-17:30

Amennyiben nyitva tartási időnkön kívül kívánja utazási dokumentumát megrendelni, kérjük hívja az ügyeleti számunkat. Ha cége még nem tagja az ügyeleti rendszerünknek, de szeretnék igénybe venni ezt a szolgáltatásunkat a jövőben, kérjük jelezzék szándékukat irodánknál, vagy a reservation at bcdtravel.hu e-mail címen normál nyitva tartási időben.

Opening hours: Monday-Friday 09:00-17:30

If you would like to order your ticket outside our opening hours please call our T24 Hotline. If your company is not registered for this service of ours yet but wishes to use it in the future please contact your BCD agent during our opening hours or send an e-mail to reservation at bcdtravel.hu

Please consider the environment before printing this e-mail

This e-mail message and all attachments transmitted with it are confidential and are intended solely for the addressee(s). If the reader of this message  not the intended recipient,
you are hereby notified that any reading,  dissemination, distribution, copying, or other use of this message or its attachment(s) is strictly prohibited.