[Tajfutas] Szeged RVOB

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2015. Sze. 15., K, 10:56:47 CEST

Sziasztok,

Nem érint a dolog, de teljes mértékben egyetértek Péterrel, miszerint „rossz döntésnek tartom azoknak a versenyzőknek a kizárását, akiknek hiányzott a 100-as.”

Szerintem a népszerűsítés mellett (ami támogatandó dolog és a SZVSE jó példát mutatott ebből ) a meglévő versenyzői állományt sem árt megtartani :)

Értem én, hogy az ORVB ellenőrzőbíró magasan képzett, nemzetközi szaktekintély (vagy mi…) , de mellette versenyzett is…átérezheti a problémát.

Azt is értem, hogy a leírt szabályokat be kell tartani, de akkor legyen leszabályozva minden eshetőség, és (vagy) kerülendő az ilyen helyzet.

Értem még azt is, hogy minden versenyzőnek saját maga kell igazolni a pontérintést…de ha a körülmények nem száz százalékosak, akkor is mereven be kell tartani a szabályzatot?

Csak feldobom a kérdést…ha az él csapatok közül a 100-as pontra befutó emberként egyszerre érkeznek meg a versenyzők és látszólag a befutón dől el majd a verseny…hányan állnak majd meg sorban ledugni a 100-ast, majd keresgetni a szúrót és felnézve konstatálni, hogy az előbb még mellette álló kollégája már a befutó szakasz felénél jár….

Ugyan már kedves Ellenőrzőbíró Úr…mennyire életszerű ez…???

Azt sem árt mérlegelni, hogy egy ilyen helyzet után a kizárt csapatok milyen szájízzel mennek haza egy versenyről. Ja…és hogy hogyan működik az ember…nem is biztos, hogy tudják az ellenőrzőbíró kilétét…maga a verseny vagy a Rendezőség fog negatív érzéssel bennük maradni.

És még egy dolog zárásként…szerintem a versenyzők 99%-ának, beleértve engem is,…fogalma sincs, hogyan viselkedik egy dugóka ilyen helyzetben…

Ha jól értem Ádám magyarázatát a dugóka be tud telni 30 ponttal és az utolsó pontfogás nem írja felül a korábbit úgy is, hogy valójában a 30 pontot egyszer fogta, csak van olyan eset, amikor többnek számít…

Tehát…

„A” eset: ha valaki a verseny hevében fogja a pontot, de nem biztos benne és visszanyúl és újra „ledugja” ugyanazt a pontot, akkor a dugókában nem lesz új pontérintés. (30 pont esetében is mindegy hányszor fogja ugyanazt a pontot…pontosabban dobozt)

„B” eset: fogja a pontot, de visszanyúlva egy másik dobozban fogja gyakorlatilag ugyanazt a pontot csak másik dobozban…az akkor két pontérintés????

Ezt jó lenne tisztázni mert biztosan mással is előfordult már, hogy nem látta, hallotta a pontérintést és visszanyúlt még egyszer, de ez 30 pontnál már kizáráshoz vezethet ha nem ugyanazt a dobozt fogja.

Üdv,

PA