[Tajfutas] Fwd: javaslat

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Május. 18., H, 08:04:45 CEST

Éppen nincs senki, akivel edzőként foglalkoznék, de nagyban egyetértek Sólyom javaslatával, annyival kiegészítve, hogyha a megyein egy egyszerűbb B-s pályán selejteznek a gyerekek, akkor a bejutóknak sem kell talán visszalépniük és C kategóriában versenyezniük, hanem az is lehet egy nem túl nehéz és hosszú B szintű pálya, amiben szerintem attól függetlenül legyen díjazás, hogy ők mondjuk csak a 32-ek lesznek a Diákolimpián, ha már egyszer szeretnénk sikerélményt adni a kezdőbbeknek is. Ma már messze a Diákolimpián van a legnagyobb mezőny utánpótlásban, még ha ketté is osztódik a mezőny jó eséllyel a B kategóriában is lesznek vagy 15-20-an, amilyen mezőnynek szinte bármelyik rangsoroló verseny igencsak örülne, és örömmel díjazná a fiatalokat. Nem érdemes szerintem azon a díjazásra fordított B kategóriánként 2-3000 Ft-on spórolni, persze kapjanak más és kicsit szerényebb díjat, mint az A kategória győztesei.

üdv. Viktor