[Tajfutas] USB portos kiolvasó - szakmai kérdés

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Május. 17., V, 22:41:31 CEST

Sziasztok!

A gyártótól (a SPORTident cégtől) hirtelen nem találok jobb leírást,
mint amit Stephan Krämer barátunk írt egy hírlevelében 2006-ban:

"Extended Protocol means that the punches will be saved in the backup
memory using a higher time resolution of 4ms. If the station is in
Autosend mode (for radio controls), the punches will be sent to a PC
software (f.ex. OESpeaker or OEFinish) with the same resolution, using a
new command. With the master stations, the Extended Protocol means a new
structure of the backup memory and new commands by which the
communication between a PC software and a station should be accelerated."

A tájfutásban ennek igazán nincs jelentősége, viszont a SPORTident
Németországban végez időmérést sokfajta sportversenyen saját
szoftverrel, ahol kihasználják ezt. A 10.3-as és régebbi
Krämer-programok nem támogatják a kiterjesztett protokollt, de a 11-es
(OE2010 és társai) igen.

Üdv,
Skuló Marci