[Tajfutas] USB portos kiolvasó - szakmai kérdés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Május. 17., V, 21:37:09 CEST

Sziasztok,
Hétvégén használtam két USB portos SI kiolvasó dobozt Pécsett. Az
előkészítés során azt tapasztaltam, hogy egyik kiolvasó sem működött
MT2003 alatt.
Egy régebbi esetből tanulva az SI config programban ki kellett vennem a
"Kiterjesztett protokoll"-nál lévő pipát és máris működött mindkettő
kiolvasó.
Aki tudja, mit takar a "Kiterjesztett protokoll" megnevezés és miért
blokkolja a kiolvasást MT2003 programnál, ha be van állítva, az kérem
írja meg nekem a "megfejtést".
SI config kép mellékelve.

Itt használtam az eszközöket:
http://tajfutaspecs.hu/index.php/akikre-buszkek-vagyunk/bajnikaink/69-hirek/714-zskn-matrix-2