[Tajfutas] MIért koppintjuk egymás dolgait?

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Már. 13., P, 07:22:23 CET

Kedves Sporttársak,

éhgyomorra (is) kellemetlen érzés volt olvasni ezeket a kis dolgozatokat,
melyben lesüllyedtetek a "Te fajtád".-ázás mélységébe.

Ennek, ha igaz lenne, akkor sem itt a listán lenne a helye, még akkor sem ,
ha a közelgő Szabad Sajtó Napja egyeseket arra ösztönöz, hogy a "nép
nevében" ilyen elítélően fogalmazzanak Viktor munkáját illetően.

Tisztelettel kérlek Benneteket, hogy most és a későbbiekben is kíméljétek
meg a levlista olvasóit az ilyen szóhasználatú  véleményformálásoktól.

Kellemes hétvégét kívánva,

változatlan barátsággal,

Fifi

,