[Tajfutas] FW: Hungur Kupa 2015

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2015. Már. 13., P, 01:09:05 CET

Sziasztok!

Hogy ez mekkora hülyeség, így nem lesznek többen a versenyeiteken!

Lassan elveszti értelmét a tájfutás és eszement rohangálás lesz az épületek
között!

Amúgy meg a versenyszabályzat szerint, mikor kell megjelenni a kiírásnak?
Nem túl késő, az ilyet likvidálni kellene!!!!

A kiírás, ami nevetséges!

Verseny formája: két×kétfordulós, nappali, egyéni regionális rangsoroló
4×rövidtávú, tájfutó verseny. Értékelés a négy forduló összesített eredménye
alapján. Minden forduló rangsorol

Ezt valahogy nehezen értem meg! Most 2X2, vagy ...

Terep: Szombathely: Tipikus lakótelepi és városközponti terep. Parkok és
gyér jármű forgalmú utcák váltogatják egymást.

A versenyen a KRESZ szabályait be kell tartani. A forgalmasabb utakon való
áthaladást a rendezők segítik

Ezt sem értem! Mi a tipikus, a belvárosban nincs park, és egyáltalán nem
gyér a forgalom szombati napon!

Sorsolás:    2015. március 23. (Rajtlistát csak a sorsolás után tesszük
közzé.)

Ez a csúcs!!!

Tisztelt Versenybizottság, legyünk már keményebbek és végre likvidáljuk a
hozzá nem értőeket! Ez az egyesület kiemelt rangsorolót és főiskolás OB
rendezett, hova süllyedünk!

Üdv.Verebélyi Zsolt