[Tajfutas] 2015 évi MTFSZ közgyűlés

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Már. 1., V, 17:27:27 CET

Szia Boxi!

Ennyire nemes célt bevallom el sem tudok igazán elképzelni:)…

Szerintem nemes célra érdemes támogatókat gyűjteni, és nem mindenkit aki a közelünkbe jön „megadóztatni”. Lehetnek közöttünk akik szívesen támogatnának, és lenne is lehetőségük egy általuk is jónak tartott cél támogatni. Tavaly például a válogatott támogatói pólóját kiváló kezdeményezésnek tartottam, gyorsan vettem is egyet magamnak szép, normális minőségű póló, bőven „megérte” támogatni ilyen módon a válogatottat. Lehetnek azonban közöttünk bőven olyanok is, akiket az azonnali adózás elrettent, netán erősen megnehezíti akár ellehetetleníti a sportolásukat. Jó lenne, ha bárki számára elérhető maradna a sportágunk, még ha nem is mindenki számára a most már elég magas költséggel járó országos bajnokságok és rangsoroló versenyek, amik nem elsősorban a nevezési díjuk miatt jelentenek ma már jelentős költséget, hanem inkább az utazási és szállás költség miatt, a mellett sok esetben a nevezési díj a lényegesen kisebb tétel. Legalább a környékbeli edzőversenyek maradjanak meg mindenki számára elérhetőek különösebb faxnik nélkül.

Azért „adtam az ötletet”, amit egyébként most csak megismételtem, mert már ugyanezt mondtam akkor, amikor az első jelentős versenyengedély díj emelésre sor került, amit nem is szavaztam meg, de akkor sem hallgatott rám a többségJ. Azért tartanám igazságosabbnak a versenyzéshez kötött adót, mert ez arányosabb közteherviselést jelentene. Aki egy évben 4-5 versenyen indul, annak az 5000 Ft-os versenyengedély fajlagosan elég drága, aki viszont 50-en, annak szerintem egészen elviselhető az egy versenyre jutó 100 Ft-nyi teher…

üdv. Viktor