[Tajfutas] 2015 évi MTFSZ közgyűlés

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2015. Már. 1., V, 16:53:11 CET

2015.03.01. 8:10 keltezéssel, Hites Viktor írta:

> Szerintem sem szerencsés, ha a sportágba beleszagolókat azonnal
> ideiglenes versenyengedéllyel és díjjal „zaklatjuk”.
>
> Ennél szerencsésebb, ha a versenyrendezők indulásonként egy
> elviselhető (10 %?) közterhet befizet az ő indulásuk után is.

Szia Viktor!

Valóban nem túl ízléses azokat a sporttársakat is lenyúlni, akik nem
kérnek a szövetség működésének áldásaiból (pl.: a versenyengedélyből).
Azonban bizonyos esetben azt is el tudom fogadni, hogy valami igen nemes
cél érdekében a szövetség, ahogy ezt mondták volt, "ott is gyűjt, ahol
semmit sem vetett".

Ennél szerencsésebbnek persze azt tartanám, ha a szövetség bemutatná,
hogy mit és miért akar ebből a pénzből csinálni. Akkor lehetne még akár
támogatni is.
Szerencsétlennek meg azt tartom, hogy mi adjunk ötleteket "elviselhető
(10%?)" közterhek kivetésére. Ha erre maguktól nem lennének képesek,
akkor inkább mondjanak le.
Boxi