[Tajfutas] Entry nevezés ÉOB F 70 rajtlista

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2015. Jún. 13., Szo, 10:48:22 CEST

Szia Popey! Sziasztok!
Csak a nevezéses részhez kívánok hozzászólni, hátha tudok segíteni azoknak,
akiknek még nem sikerült működésre bírni a rendszert.
A folyamat a következő:
1. Regisztráció az MTFSZ admin oldalon (http://admin.mtfsz.hu). Ez a
hiányos vagy hibás adatbázisban tárolt adatok miatt nem mindig sikeres,
ekkor e-mail-t kell írni az admin at mtfsz.hu címre a kívánt felhasználónévvel
és e-mail címmel, ezután megcsinálom kézzel az illető felhasználói fiókját.
2. Mindkét esetben a megadott e-mail címre kiküldi a rendszer a jelszót,
amivel be lehet lépni az admin felületre. A jelszót ezután meg lehet
változtatni.
3. Meg kell kérni a klubvezetőt, hogy adjon hozzá a klubhoz
adminisztrátorként, "Entry nevezés" jogosultsággal. Popey, a te esetedben
még nincs egyetlen HUF admin sem, így ezt a jogosultságot is én fogom neked
beállítani, ha szeretnéd.
4. Ezután az admin-ba közvetlenül belépve, vagy az Entry-ben a
"Tagszervezeti belépés" szekcióban lévő linkre kattintva tudtok belépni az
Entry-be. Az így kapott jogosultság megegyezik a korábbi klubszintű
felhasználóéval, tehát az egész klub nevezései kezelhetők vele.

Üdv:
Ádám