[Tajfutas] Entry nevezés ÉOB F 70 rajtlista

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Jún. 12., P, 17:41:16 CEST

Szia Gerzson! Sziasztok!

Akkor én egy átlagon aluli versenyző vagyok, mert regisztrálás ide-vagy oda, én még soha nem tudtam egyesületiként benevezni magam vmely versenyre, ezért inkább, már ahol van, az email nevezést választom.

A Borsodra is így neveztem,de vkiírásban megadott szállásfoglalási email címre írt levelem (KÉTSZER is) megválaszolatlan maradt, így szállás hiánya miatt én is lemaradok a Borsod kupáról(pedig imég ma is nnen alig 30 km javítottam néhány órát aztán a hőség miatt feladtam -hazahúztam- Holnap ilyen kánikulában már nem vállalom be az egyedüli célzott utazást

Visszatérve az ÉOB levélváltásokra:

-Látom már Zolikának sem kell a szomszédba menni hülyeségért.

-De engem inkább Zsolt záró mondata mosolyogtatott meg egy kicsit.
(Ellenőrző bíró= egyetértés a versenybírósággal  +- versenyszabályzat ?!)

Popey